Åfesten

Heeejsan! Jo du erik du har rätt, de va ju inte spec kul igår. Visst de va väl bättre än att sitta hemma men det va dubbelt så kul förra året.

Aja som ni kanske förstår så kom jag iaf iväg till åfesten igår. Och som sagt så kunde det ju varit bättre. Men aa, typ runt 5 6 så mötte jag erik vid kloster kyrka. Vi gick typ och snackade sen tog nån alkoläsk oså. Efter de så gick vi in mot stan och gick runt lite. Btw, va mörkt de va i stan igår. Haha aa men sen träffade vi poppe, hanna ellie och hannah. Va med dom en stund och sen försvann tjejerna. Och då gick jag, erik och poppe runt sen så följde jag med när dom skulle käka. Efter de så försvann poppe och då gick vi hem till alexandras farmor och där va det lite folk. Sen gick vi typ hem. Roligare än så blev det inte.. Tråkigt nog. Men det ska bli bättre nu i veckan. Eller hur? och spec nästa helg. Dåå jävlar. Hör gärna av dig om du ska dit. Aja nuu ska jag kolla film. pusspuss/ A.B


Tyvär så blev det ännu en random bild. För att hannah glömde min väska
igår så har inte min vanliga telefon än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0