Cpmobil

Heejsan! Tyckte jag behövde skriva ett nytt inlägg nu. Har ju inte skrivigt nått på någon dag nu så de va väl time för de.

Idag har verkligen ingenting hänt. Film heeela dagen. Jävligt skönt skaru veta, tänkte också att de va lika bra att vila upp sig igår och idag för imorgon blire röj ( fredag). Verkar faktiskt som att det är ganska mycket folk som ska ner på stan imorgon. Ju fler ju roligare. Haha. Och om jag inte svarar på sms så äre för att jag har cp mobilen igen. Har ju lyckats pajat laddaren till min vanliga telefon så får ju ha en annan telefon nu. Men ska nog köpa en ny på lördag eller nått. Aaa de här va ju säkert inte spec intressant att läsa för dig som läser de men aa de får bli så. Kommer skriva mer på lördag tror jag, om fredagen och fredagen lär bli intressant. Haha. Aja nu ska jag kolla film. Bye / A.B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0