I väntan på ljuset.

Tjaa. Har nu nyss kollat klart på min 5e film. Så blir det när man är hundvakt. Och klockan är faktiskt 03:09 och jag tror jag ska sova snart. men ska gå ut med hundarna när blivigt lite ljusare och de blire ju typ runt 4a va? och de är bra för då är macGyver precis slut. Haha, de är ett perfekt program att somna till. Och jaa imorgon lär ju inget spec hända, fortfarande hundvakt. De är ju inte så att jag inte kan gå från huset när jag vaktar dom men har ädnå inte så stor lust att göra någe spec heller. Känner mig trött och lite sjuk och då är de bra att jag kan vila upp mig innan åfesten. Men jag har typ en sak jag ska göra imorgon och de är att tvätta moppen. Sen blire väl att kolla film oså, egentligen önskar jag att det regnar imorgon... he he, för då får jag inte dåligt samvete om jag sitter inne o kollar på film. Men äre fint väder så får jag de och måste gå ut. Orkar inte vara ute så mycket så jaa jag hoppas att det regnar. Förlåt till er som vill ha fint väder. Aja skriver förmodligen mer imrogon. Godnatt! inte för att jag ska sova än men ni kanske ska? hare bra och dröm sött / A.B


Btw, Någon som vill köpa den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0