Lördagkväll

Heeejsan! Dags för ett nytt inlägg. Och jag vill bara säga att timbuktu är så jävla kung inom musik. Finns fan inget bättre. Iaf inte just nu. Allt bra med er då? Själv mår jag ju faktiskt helt okej. Visst sommaren är över och de är skola men vafan, de är bara att vara lycklig. Snart sommarlov igen ju. Tiden går så jävla fort så de är lika bra att vara glad och leva i nuet.

Det är en lördagkväll just nu, Och jag sitter hemma och kollar på film. Men har faktiskt inget emot de. Älskar de för att vara ärlig. Visst det är fan inte kul att göra de ofta. Men så där någon gång ibland. Och sen nu har det ju varit två skol dagar och efter de är man ju lite små trött, hehe. Och sen ska jag upp typ halv 6 imorgon så måste ha sovit lite. Men blir ju förmodligen drag nästa helg ist, för då äre ju sista sucken, om jag inte har helt fel? Tror iaf att den är då. Och om jag orkar imorgon så åker mopeden upp på blocket. Visst fan borde jag få 15 16 tusen för den? Och då ingår det ju lås och hjälm. Och ist för moped har jag ju tänkt köpa atraktor. Men ska sluta drömma nu och återvända till min film. Ni får hare så bra. / A.B





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Just nu har jag INTE en tävling på min blogg

Jag har INTE visat vad jag har på mig..

Och just idag tänker jag INTE berätta att jag just åt köttfärssås med spagett... oj ;-S



däremot så har jag skrivit ett långt inlägg om silikon bröst .. platta bröst, kaxiga bröst.. tuttar, pattar .. och som vi säger i Norge : PUPPER!



Läs om du har lust!

2009-08-24 @ 23:10:19
URL: http://lizkalen.com
Postat av: Liz

Liz var namnet.. inte meningen att va anonym..

2009-08-24 @ 23:10:58
URL: http://lizkalen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0