skooola

Tjaaa! sitter i skolan nu. känns inte så jätte mega kul + att jag egentligen börjar 10. Men eftersomatt det inte går någon mer buss så får man sitta här. Men de gör egentligen inte så mycket, har en del jobb o göra.

Tycker att jag och erik har blivigt vääldigt dåliga på att lägga in nya inlägg. Men de blir väl så nu när de är skola och allt. Man hinner inte och orkar inte. Men ska försöka uppdatera oftare. Men nog talat om de, på fredag är det ju sista sucken! Ganska pepp på de alltså. Hör gärna av dig om du ska dit. Aja har inte så mycket mer att säga nu och ska försöka få de där jävla jobbet gjort. Hörs / A.B


Kommentarer
Postat av: eriikkis<3

jaa andre vi får ta o skärpa oss :O :DD

2009-08-27 @ 20:10:38
URL: http://vigoreskilstuna.blogg.se/
Postat av: elsa

hih inte viste jag att du höll på med sånt här andre;) härlig blogg, titta gärna in på min också:)

2009-09-02 @ 20:33:56
URL: http://justmydesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0