5 timmar.

Chaaachaaa! Kände för att blogga lite nu, sitter o kollar på film och väntar på att klockan ska bli 4a för de är då jag ska ut med hundarna, sen sova. Men känns lite jobbigt nu, ingen rolig inne på msn eller nått. Jennifer loggade preecis ut, hade typ snackat med henne i mer än 5 timmar. De är lång tid.

Idag (onsdag) klockan är över 12 jag vet, men eftersomatt jag inte sovit så räknar jag det fortfarande som att det är onsdag. Men aaa, har iaf inte gjort så mycket. Vaknade av att dennis ( hunden ) väkte mig o ville ut, och då var klockan typ 2 tror jag. Gick ut med dom o satt bara och inte gjorde nånting. Sen gick jag in o gjorde frulle. Och efter det va jag typ ute med hundarna till 5. Och vid 5 gick jag in och städade, duschade och lagade mat. Känner mig duktig, Btw jaag är bäst på att göra mat. Men sen blev det film o dator. Sen nu sitter jag här fortfarande. Ja de är typ allt som hände. Och imorgon lär det nog inte hända så mycket. Vaknar nog förmodligen runt 2 och sen tar jag det bara lungt fran till 21:00 för då tror jag att jag ska börja röra mig hemåt. Aja skriver mer imorgon. Sov sött / A.B


Haha kommer ihåg när man satt i kvicksund i våras och verkligen längtade efter
sommaren. Ser ni isen där borta? Och nu är nästan sommaren över.
Fast inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0