Jobbigt!

Heejsan! Kan ju säga att jag är slut i både kroppen och huvet just nu. Ganska mycket som hänt så har en hel del att tänka på. Och kan ju vara ganska stolt! Har rört på mig en hel del. Kan ju ta det från början, igår (måndag) så började de med att adde ringde och sa att jag skulle komma till kvicksund. Och självklart så åkte jag ut, men de värsta va att jag inte riktigt visste hur jag skulle ta mig dit. Men började åka från mig (gredby) mot hällby. På longboard. Och sen kommer jag till hällby och där ifrån cyklar jag till tumbo. Och i tumbo kommer snällakim och hämtar min cykel så han ställde den hos sig för jag inte orkade cykla längre. Och sen tog jag longboarden från tumbo till kvicksund. Till båt-sam för att vara exakt. Och för er som undrar hur jag fick med longboarden på cykeln så hade jag den mellan väskan och ryggen. Sen va jag i kvicksund till ungefär 5 på morgonen och då fick jag för mig att jag skulle börja röra mig hemåt. Det va så ljust ute så kunde inte somna om och sen av andra skäl så började jag åka hemåt. Hade ju inget annat val än att ta longboarden hem. Så då åkte jag longobard från båtsam till gredby. Gjorde ett stopp vid willys och käkade frukost också. Men har lite så där små ont i bena idag. Men allt går, bara man har viljan.

Idag har verkligen ingenting hänt. Fast har ju inte varit vaken spec länge, gick väl ur sängen typ 16:30. Men ska kanske till kvicksund idag också. Om jag orkar, fast känns ju lite små jobbigt. Fast ska jag dit idag tänker jag inte åka longboard eller cykla. Då tar jag moppen, bara att jag inte har någon bensin. Annars hade jag ju tagit den igår också men jaa jag får väl se hur de blir.

Lite tråkigt, sommaren är ju typ över nu. Hösten är här. Kännde de verkligen när jag va påväg hem imorse. Inte vare varmt ute inte. Och skolan börjar ju på torsdag. Underbart! eller inte.... Aja nu ska vi vara glada! inte så lång tid kvar tills nästa sommar. Haha hejdå / A.B




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0