Hundvakt

Heejsan! Känns som de va tid för att skriva ett nytt inlägg nu. Inte för att jag har spec mycket att säga$. Allt känns som att de är lite smått tråkigt, skolan börjar snart, inte lång tid tills hösten är här. Hösten är fan den värsta tiden, När man märker att sommaren försvinner mer och mer och löven blir gula. Såå tråkigt. Aja nog pratat om de. Vill inte bli deppig.

Sitter iaf och typ inte gör nånting. Lysnnar på musik, en väldigt snäll kille fixade spotyfi till mig. Tack! och sen är man ju hundvakt också. Och har hosta så kände att man kunde ligga i soffan idag. Jävligt skönt. Men är iaf hundvakt tills på fredag morgon. Får 600 +  annat för det och hade lixom inget annat bestämt så tyckte att det var ganska värt. Och på fredag börjar ju åfesten, shit så kul. Och det har inte kommit in några nya bilder heller för att när jag va typ i kolbäck så glömde jag kvar min väska där och i den låg min mobil laddare. Så har en annan telefon nu och den är lite cp, för de är inte alltid jag kan svara om någon ringer och om jag väl kan de så är mottagningen i den skit dålig. Konstigt nog. Men hannah med h på slutet har min väska och jag ska få tebax den på fredag så då är det fritt fram att ringa och så kommer det in lite nya bilder då. Men nu hade jag tänkt kolla på film, Haha det blev tydligen lite skrivet iaf. Aja ni får hare så bra. / A.B


Raaandom bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0