Hosta.

Hej! Vet inte riktigt vad jag ska skriva eller hur jag ska skriva, men jag skriver bara så får vi se hur de blir till slut. Men livet är bra skumt va? Jag tror att de måste va en mening med allt. så måste det ju va? Ligger iaf i sängen nu med datorn framför mig. Konstigt de känns, dom flesta ska ju ut och festa idag. Åfesten ju vafan, men så sitter jag här. Kanske nyfikna varför? Jo de är så att jag har världens hosta och ont i huvet, Inte skoj. Har inte fått feber än, men syrran hostar också som fan och hon hade över 40 graders feber igår så chansen att jag blir lika sjuk är ju ganska stor. Men nu får vi hoppas på att det inte blir så, Kan ju inte vara sjuk hela åfesten. 2009 har faktiskt inte varit ett bra år för mig, Va ju sjuk på valborg och på midsommar mådde jag dåligt så det blev inge då heller, sen nu kanske åfesten. Och sen har jag missat massa annat kul också. Men som sagt, kanske är en mening med allt. Tänk om jag inte hade varit sjuk idag och sen åkt ner på stan och sen hade det hänt nått. Man vet ju inte. Fast det känns ju ganska jävligt att ligga hemma nu. Men om jag mår bättre imorgon ska jag åka ner då. Eller jag har inte så mycket val, måste ner på stan imorgon. Ska träffa hannah som har min väska med min mobil laddare i och den laddare måste jag ha för att jag blir tokig på den telefonen jag har nu, de går oftast inte att ringa till den, och går de så hör man inte va folk säger när man pratar med dom. Sen kommer inte alla sms fram, oja de är massor. Så hure än blir så kommer jag vara på stan minst 5 minuter imorgon. Om du har tur kanske du hinner se mig. Haha. Men tacka fan för att spotify finns, så underbart att slippa youtube med massa hem gjorda klipp på osv. Visst youtube är bra men spotify är bättre och de är bara musiken jag vill ha, kollar ju inte på "filmen". Haha titta va mycket man kan skriva utan att ha något vettigt att säga egentligen. Men hur som helst så kommer det bli film ikväll. Tråkigt, men de är så det är. Aja nu ska jag sluta klaga och gå o hämta något att dricka. Skriver kanske mer imorgon. Hare så bra / A.B


Diggar bilden.

Kommentarer
Postat av: jennifer

värsta uppsatsen liksom :O



Haha ne men krya!<3

2009-08-07 @ 22:38:26
URL: http://biatchesherewecome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0