Moped

Tjaaa! Vet att jag inte har varit så spec social här på bloggen. Men har verkligen inte orkat. Och inte haft så mycket tid. Varit åfesten o allt ju. Åfest veckan va ju helt okej. Kunde varit bättre och de kunde varit sämre. Fast hade jävligt kul sista fredagen, va väl lite het på gröten då. Sprang runt på stan i en björn fitta. Hehe, asså en sån där ryssmössa typ. Och solglasögon till de. Ganska väldigt steeeek.

Men varför jag egentligen skrev va för att jag undrar om någon vill köpa min moped? Deet är ju en beta ark 08a. Alltid stått i garage. Gått lite över 100 mil. Ingår lås och hjälm. 16 tusen eller bud. Hör av dig om du är intresserad. / A.B








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0