ChaCha eller?

Cha cha eller nej vänta de kan jag ju inte ta, han krilebooi nörden har ju de, så måste komma på nått eget. ChoCho eller tjenatja, ääh skit samma, kommer på nått senare så! 

Vaknade ju inte för så länge sedan, för att jag och andre satt uppe hela natten med att komma på ett bra bloggnamn, som vi såklart gjorde tillslut!  Synd bara att man inte kan ha Å, Ä, Ö i bloggnamnet, men hoppas dom flesta fattar vad de ska stå, annars lite tröga.  
Efter typ klockan ett eller nått åkte jag hem, men vågade inte köra så fort med moppen, för att bakhjulet sitter inte fast helt, och man vill ju inte direkt krasha och få ärr på benen och lite överallt i resten av livet! 
Snart kommer jonsson hit, och vi ska väl ikäll kanske åka och bada i parkenbadet om vi vågar, men klart vi gör ha ha
Bild på mig och jonsson i Rinman rondellen, fin bild!


//E.N

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha söta :)<3

2009-07-22 @ 23:23:39
Postat av: Erik :)

du är söt jennie <3<3

2009-07-23 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0