dagen efter.

Hej. Idag mår man väl som man förtjänar. Men hade jävligt kul igår så då gör de inget om man mår dåigt dagen efter.

Idag har de inte hänt något alls. Klockan är ju förvisso bara 15:06. Men ska snart till kvicksund. Eller snart o snart, om några timmar. Men ska iaf träffa lite kbk folk och adde. Sen ta nån öl. Inte supa, Bara någon öl. Blir väl trevligt. Sen på söndag ska jag baara tare lungt. Tror jag ska kolla film heela dagen. Men ska städa nu sen in i duchen. Puss/ A.B


Bild brist, för att min laddare till telefonen är trasig
så lånar eriks ena telefon och drf kan jag inte ta några
nya bilder. Eller jo, kan ju ta bilder med den här
telefonen jag lånar men har ingen kabel så
får inte in dom i datorn.

Kommentarer
Postat av: mmautildah

söööööt.

2009-07-25 @ 22:05:10
URL: http://matildaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0