Kläder.

Tjaaaaa! Nu sitter jag här igen o inte riktigt vet vad jag egentligen ska skriva. Helt tom på ord. Men idag såg ungefär precis ut som igår, så de finns lixom inget att skriva om idag som ni inte vet. Måste nog sova snart. Ska upp typ 9 för halv 10 kommer pappa o hämtar mig o petra ( min syster) sen ska vi till västerås och handla kläder. Happy faace. Behöver verkligen meeer kläder. Och sen imorgon blir det kanske malmköpingsmarknaden också. Men inte helt säkert. Får se hure blir, Aja skriver mer imorgon om jag hinner. Heejdå / A.B



Bilden har inget med texten att göra.

Kommentarer
Postat av: öööh karin

hihi maybe jag ser dig imorn, ska med in till town va ;)

2009-07-24 @ 00:40:57
Postat av: öööh karin

hihi maybe jag ser dig imorn, ska med in till town va ;)

2009-07-24 @ 00:42:22
Postat av: Anonym

ojrå, råka skicka två...(a)

2009-07-24 @ 00:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0