Sommar?

Kalla ni de här sommar? nää skulle inte tro de, väädret är ju hela tiden samma skit, bara regnar eller muligt, det kan aldrig vara sol, som det var typ en vecka typ i börjar av sommarlovet, men that's it? Blir det inget fint igen, fan man börjar ju bli vit igen !! 
Neh 30 grader och sol ska det vara, då är jag nöjd, och till alla som klagar när det väl är fint väder att det är för varmt och skit, säger jag bara skit på er! vill ni hellre ha detta regn väder ? ne skulle  inte tro det va!

Ajuste ha ha min pappa fixade så att en bild som jag har tagit kom med i tidningen folket idag ha ha,  lite skämmigt men det var ju ändå en fin bild så det är ju lugnt!

 

Så ser den ut, kolla tidningen, 
Puss E.N!

Kommentarer
Postat av: feliciaa

ja fyfan,de e ju skitkallt ute!

2009-07-28 @ 00:21:41
URL: http://melovemyself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0