Tröött

Tjaa. Klockan är ju 02:46 och jag är faktiskt riktigt trött, men lär ändå inte somna före 4. Konstigt men de blir alltid så. Någon bra film som man kollar på, elr så har man fastnat framför datorn.

Men sitter iaf här o lyssnar på Timbuktu, Btw, De va riktigt grymt när han va här i eskilstuna o uppträdde. Grymt drag. Och med tanke på de, Å-festen, Alla ska väl dit ? För er som inte vet så är det från 7 - 15 Augusti. Jag o erik lär ju vara där då så hör av er om ni vill träffas. Men ska nog snart försöka få lite sömn. Skriver mer imorgon. Godnatt och dröm sött / A.B


Bilden har faktiskt nått med texten att göra, För den är tagen samma dag som timbuktu uppträdde. (Om jag inte har helt fel)
Bilden har faktiskt något med texten att göra, För den är tagen samma
dag som timbuktu uppträdde.

Kommentarer
Postat av: chacha idapettersson haha!

JAG SKA te å-festen o då ska jag träffa er bah så ni vet(;<3

2009-07-21 @ 03:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0