Chill pill

Heej. Jofan erik de är sant. De finns inte så mycket att skriva, Men de kommer nog.

Men idag har det varit en riktig chill dag. Vaknade typ halv 1, tog de bara lungt till typ 4 och då "fixade" jag mig sen kom mamma o hämtade mig och petra och skjusade oss till kvicksund. Där träffade jag adde o kim, vid piren, sen gick vi till skolan o tog typ nån öl o rökte vattenpipa. Sen kom karin och malin. Dom stannade typ nån timma sen stack dom igen och då kom matilda. Då va vi med henne ett tag, sen skulle jag hem. Mamma kom och hämtade mig då drog vi till statoil o köpte godis. Och nu har jag nyss kommit hem och ja nu sitter jag här. Helt okej kväll iaf. Men i en blogg, äre så att man inte ska ha med smilisar då? Men aa nu ska jag typ kolla på någon riktig b film sen sova. Godnatt, dröm sött / A.B


Kommentarer
Postat av: myrins ~

härlig bild :)

2009-07-27 @ 03:36:55
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0