Najs.

Heejsan! Eftersomatt jag inte skrev nått igår om igår så tar jag de idag!

Hade iaf en jävligt chill dag (tisdag). Vaknade typ runt 12 och runt 3 - 4 drog jag iväg o klippte mig. Blev väldigt nöjd med nya frillan. Men de är väl inte såå stor skillnad, bara att de är kortare. Men sen kom mamma och hämtade mig och skjusade hem mig så jag fick duscha och byta om. Sen åkte jag till hällby och tog moppen där ifrån till kvicksund och träffade adde. Vi typ tog det lugnt i kvicksund ett tag sen åkte vi till karin. Träffade karin, amanda o maja där. Satt först vid typ en brygga o rökte vattenpipa och drack öl. Alla blev ju lite heta på gröten förutom jag. Drack typ inget för att jag körde ju moppe. Men men, hade kul ändå. Och det var faktiskt fint väder i går kävll/natt Sen efter vi hade varit på den där bryggan så drog vi hem till karin. Satt typ vid hennes pool i någon timme sen skulle jag och adde hem o då va klockan typ 02:10. Skjusade hem adde sen åkte jag mot hällby. Och sen gick jag från hällby till mig. Va hemma typ 03:57. Tyckte de va ganska bra gjort. Karin bor ju trotsallt långt bort. Aja de va en jävligt najs dag iaf. Och just nu gör jag inte så mycket, vaknade för typ två timmar sen. Tänkte träna nu sen duscha oså. Sen ska jag till kvicksund och träffa samma folk som jag träffade igår. Men aa nu ska jag träna. Skriver väl mer imrogon. Puss/ A.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0