På topp!

Heejsan! Känns som livet är på topp just nu! Finns inte mycke att klaga på. Jävligt najs skaru veta. Hade en väldigt bra dag igår och idag också. Kan ju ta o berätta lite om dom.

Igår (onsdag) så drog jag till kvicksund och träffade adde, kim, karin, amanda, maja, linn och matilda Väldigt trevligt. Satt typ vid skolan och snckade. Men karin amanda o maja drog ganska tidigt, typ runt 9 halv 10. Men vi satt kvar en liten stund. Sen drog vi allihoppa till linn och kollade film. Ganska mysigt. Och runt 12 så skulle kim hem och vi andra skulle till mcd. Öppet dyngnet runt ju! haha. Va vid mcd typ halv 1. Satt där och käkade sen runt 1 så drog vi ut till emil och hämtade cigg och pratade lite. Och efter ett tag så skulle linn och matilda till linn och då drog jag o adde hem till adde och sov. Hade fan en härlig dag.

Och idag ( torsdag) vaknade jag runt 9 hos adde. Satte på mig kläder och tog moppen till hällby. I hällby var mamma och väntade på mig. Sen åkte vi hem och jag typ duschade och bytte om. Efter det så åkte jag mamma och petra till mormor och morfar och hämtade mormor och lämnade hundarna hos morfar. Sen åkte jag, mamma, petra och mormor till västerås. Åkte typ först till ikea. Hittade inte så jätte mycket där, typ en ganska cool hylla med inbygd lampa. Hade tänkt att mina vattenpipor skulle stå där. Och nu till jul ska jag byta till rött i rummet så hittade röda gardiner. Och de va väl typ allt jag hittade på ikea. Sen åkte vi till billiga nisse. Haha. Har iaf hittat min nya säng jag ska ha där. Väldigt fin. Men där köpte jag iaf ingenting. Sen åkte vill till några kläd affärer och då hittade jag en ganska tjock tröja och ett par byxor. Men typ runt 7 - 8a nått så åkte vi hem igen. Kom typ hem och städade, träna och duscha. Och nu sitter jag här. Skapligt härlig dag. Shit, blev kanske för mycket att läsa nu så att ingen kommer läsa de. Men aa, strunt samma. Btw, eriks snälla pappa lasse har typ lagat min telefon nu så de kommer att komma mer nya bilder nu framöver. Och de är ingen som har ett trimrör som passar till beta ark som vill sälja de ? Men aa nu ska jag iaf kolla på film tror jag. Skriver mer imorgon. Pusspuss / A.B.


Tog bara en random bild. Vet att jag inte laddat upp så roliga bilder men
det är ju för att jag inte har haft min telefon. Men de kommer roligare
bilder sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0