Snaart snöö.

Tjaaa! Jooru eerik vädret är ju inte de bästa... Sjukt tråkigt. Men får väl hoppas på att de blir bättre.

Som vanligt så skriver jag typ vad som händer om dagarna. Idag har de har typ inte hänt så mycket, Finns ju lixom inte så mycke att göra i de här vädret. Men fan allt är vädrets fel, Eftersomatt de är dåligt väder så gör man inte så mycket och då finns de inte så mycket att skriva om. Och då tycker alla att de är tråkigt att läsa, så då äre mindre folk som läser och då går det lixom sämre för bloggen, så ja, vädret förstör allt. Och snart äre vinter. Haha aja nog klagat, iaf så har jag typ vart hos mormor o morfar ett tag idag, och där gjorde jag inte så mycket, rökte vattenpipa och bar lite saker o ja typ de. Sen drog jag och mamma o hämtade petra sen åkte vi o handla, Efter de drog vi hem o gjorde tacos. Jävligt gott, va fan ett tag sen man åt de. Aja seen duschade jag och efter de blev det film. Roligare än så blev de inte. Haha. Aja, skriver mer imorgon. Pusspuss / A.B


Tog med en bild med lite snö. Seer väl mysigt o kalt ut ? haha

Kommentarer
Postat av: frida läs om mode shoppinfoch skönhetstips

Är du jättesnäll att rösta på miig hod frida här : http://fridasjoblom.blogg.se/2009/july/utkast-har-kommer-1.html#comment

jag är nummer 9



SKulle vara jätesnällt alla som har röstat får gärna skriva det och dem blir LÄNKADE av mig .

/////

friiiidaenockssonblogg.se

2009-07-28 @ 12:56:10
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: myrins ~

sv: tack så mycket :D♥

2009-07-28 @ 14:07:01
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0