Film

Tjaaaa! haha yaay somnade innan 23:00 igår! Typ första gången de här sommarlovet.

Idag haar jag inte gjort någe spec. Börja med att jag vaknade typ 12. Går upp och går in på badrummet, kollar mig i spegeln o dränker sen ansiktet i vatten. Efter de går jag till köket o fixar frulle, sen kommer mamma o hämtar mig o petra o då drar vi till mormor o morfar. Hjälpte morfar lite och sen drog jag hem typ 8a. Kom hem och träna, duscha, städa, sen gjorde mamma käk sen blev det film med mamma o petra. Och nu sitter jag o kollar på ännu en film. Inte så spec rolig dag och de fanns typ inget att skriva om den men ganska chill ändå. Men nu ska jag försöka hänga med i den här filmen, Byebye. / A.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0