...

Åh, idag skulle jag byta spankagrupp för att jag tyckte att våran grupp var lite för svår, liksom vad är mening att gå på lektionen när man inte fattar något, och verkligen inte lär sig något?
Ja, så då gick jag till syo och sa att jag ville byta grupp. Men vet inte om jag får än :/ Sen idag så skulle den andra spankagruppen ha spanska, och då ville Jonsson (erik) att jag skulle följa med och iaf kolla om jag kunde byta då. Några minuter innan lektionen skulle börja såg jag något i korridoren, först trodde jag det var en drake (som alla kallar henne) men det var tydligen spankaläraren, så då bara gick jag därifrån.
Blev lite rädd!
//E.N!

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha du är ju en riktigt konstnär du erik!

2009-10-09 @ 20:51:43
URL: http://edeivard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0