<3

Hejsan!:D
Det va ju ett tag sen man bloggade, men har inte hunnit och har inte haft internet hela tiden så jaa.

Det har hänt en heel del faktiskt, har jobbat t.ex., typ stått på tak och skottat en massa snö. Rätt äckligt på en hel del höga tak :O men vafan allt för pengar;) Men nu när jag har internet igen så kmr jag skriva en hel del mer igen!

Idag äre ju alla hjärtansdag, den spenderades ofc med min älskling hemma hos mig! Kunde faktiskt inte ha blivigt så mycket bättre! :D Älskar dig lina<3




Kommentarer
Postat av: L

älskar dig andre :D

2010-02-15 @ 09:36:41
Postat av: Jenna Lundvall

Aw, fett gulliga Andre (:

2010-02-18 @ 16:40:06
URL: http://jennalundvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0