Romme + en månad med Lina

Heelt underbar dag i romme:D det blev faktiskt en riktigt bra dag och jag har inte brytit någonting heller :) Känns som att jag lyckats rätt bra:D ramlade nästan ingenting alls och jaa jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men tack alla för en underbar dag:D har inte ork att skriva mer just nu, helt slut i heela kroppen. Men lägger upp lite bilder nu.

En månad med Lina idag också, känns faktiskt enormt bra! Älskar dig babe<3


















Nee nu orkar jag fan inte ladda upp mer bilder:) de är kanske inte dom bästa
bilderna men vafan :D Aja nu ska jag nog sova eller nått! hEjs // André



Kommentarer
Postat av: eriikkis:D

Grattis broder :DD

2010-02-17 @ 17:38:22
URL: http://vigoreskilstuna.blogg.se/
Postat av: André

Haha tack :D

2010-02-17 @ 20:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0