E' SVAR!


vad hade hänt med dig och hon tjejen?
Om du menar Linn så hände det lite tråkiga saker, vill inte gå in på detaljer, men det är glömt nu!

vad tycker du om mig (sandy)? :D <33
Jag HATAR henne, haha nädå, men hon är ju kalasskoj, väldigt trevlig flicka, söt också.

När började du blogga?
Jag och Andre började för ungefär ett halvår sedan (tror jag).

vilken sexuéll läggning har du?
haha, är hetro.

Konstigaste sex fantasin ?;)
Var nog när jag drömde om dig Linn haha;))

hur ofta äter du räkor???
För ofta! nästan varje dag faktiskt!

vad tänder du på?
Tänder på fräscha tjejer, snygg rumpa, omtänksamma, hm är inte jätte kräsen ;)

Älskling!, när kommer du till mig? <3
haha Matilda då, nä jag kommer aldrig, orkar inte ! ;)

tror ni distansförhållanden kan fungera om man träffas varje helg? :)
Jag (Erik) tror inte på det, har prövat och funkade inte så bra, men visst gillar man personen väldigt mycket så kan det kanske funka, Andre vet jag inget om :)

Varför skriver aldrig Andre? är du för att han har en fritid ? :D
haha, ingen aning, han har väl inget och skriva om. Han tränar väldigt mycket, och tycker nog inte att blogga är så kul längre.

Tja tja
Erik har du möjligen en liten söt blå fjäril in tattoerad på din söta lilla rumpa?;) eller en farlig drake på ryggen? /hihi kramis josse:*
Nä tyvärr har varken en drake eller en fjärill, men däremot har jag en bajsande papegoja på benet;)

villken linje går ni?
Jag går samhällslinjen, andre går på tegelviken.

upptagna?
Inte jag (Erik), men Andre vet man aldrig med;)

varför har ni en blogg?
För att det är skoj!

dessie paow kissie kenza eller blondinbella?:)
Kissie helt klart!


Mums!


Hur många vattendroppar flyter genom Nilen varje år?
Ungefär två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0