framtiden.

Hmm gillar fan inte måndagar.. känns så långt till fredag:O men de brukar ändå gå väldigt fort och de är ju tur de! Vill så gärna ha sommar nu också. Känns som de här med vinter börjar bli lite jobbigt och kalt. Allt kommer bli såå mycket bättre när sommaren kommer också!:D kmr kunna ta mig dit jag vill, tatuering 12 april! seen värmen, de är ju den man som mest vill ha. Och bli bruuun:D såna tankar blir man fan lycklig av!

Neej nu är det fan läggdags. Kommer inte upp annars "/ Hade ju varit najs med någon fin sommar bild till de här inlägget men tyvär så kan jag inte ladda upp de "/ som jag sa förut, min förra dator pajade ju skärmen på och de är där alla mina bilder är. Någon vacker dag när jag orkar ska jag försöka få dom till den här datorn. Men de är framtids planer, nu har jag bara tänkt lägga mig i min varma säng!:D godnatt!:D //




Kommentarer
Postat av: ELIN

cool blogg buddy! :D

2010-01-19 @ 19:07:52
URL: http://eelinppelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0