OOOH FREEEDAG ;D

Tjaaaaa!!

Fan äntligen fredag! så sjukt underbart! fredagar gör en lycklig, och den här veckan har gått sjukt snabbt också. Underbart! Och nu snart så ska jag träna! man måste ju ligga i om man vill ha nå muskler! sen om typ någon timma ska jag till älskling och sen sova där!:D lär väl inte hända så mycket mer, fredag är chiill dag, fast aa man kan ju lika gärna festa, dee beror ju på lite vad man känner för. Fast jag tkr nog fan det är bättre att festa på lördagar. För att fredag är ju lixom slutet på den jobbiga veckan och då är man ofta rätt trött och då kan man vila upp sig lite till party lördagen!:D Fast jag vet inte om de blir nå party för mig imorgon, planen va ju att jag o erik skulle festa men de blir ju inte alltid som man tänkt sig. Men men:) det kmr mer tillfällen.

Deet va allt för mig! ha en underbar fredag:D //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0