Söndag = plugg

Tjaaa!
faan de är en sån där extremt tråkig söndag idag... gillar inte söndagar, de är verkligen något med dom som jag inte tkr om. Kanske för att det är skola osånt imorgon? hmm nått äre iaf.
Fast de är ändå en rätt bra plugg dag oså.

Idag har verkligen ingenting hänt, Skulle ju egentligen vara med lina men de blir ju nästan aldrig som man tänkt sig.. Men aja då får jag iaf tid till att träna o plugga en hel del:) man får ju se allt från den ljusa sidan :) Och imorgon äre skola igen..  och jag mÅste vara med på idrotten också, annars blire inga betyg. Underbart! men vafan det är snart fredag igen, tiden går ju så sjukt fort:)

Aja de va allt för mig. Hade ju varit rätt najs att ladda upp någon najs bild nu men de är ju fortfarande strul med min förra dator och där är ALLA mina bilder, men min kära bror ska kolla om han kan fixa datorn. Och då jävlar kmr de bilder!:D Aja hejdå /


Kommentarer
Postat av: carolina

härligt! ;D

jo de är sjukt nice :D

gjort idag då?

2010-01-24 @ 19:42:04
URL: http://cfelicia.blogg.se/
Postat av: carolina

haha okej låter kul! ;)

själv har man inte gjort ett piss! :o

2010-01-24 @ 23:08:43
URL: http://cfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0