Sjuuuk

Tjaaaa!

Rätt jävla tråkigt att vara sjuk, asså när man är så där sjuk så man inte är jätte sjuk men ändå för sjuk för att gå till skolan eller göra någe vettigt. Då går man lixom bara hemma och inte gör ett jävla skit. Ungefär precis så de är för mig just nu. Men som tur är så går det åt rätt håll, känner mig rätt bra nu men tänker nog ändå vara hemma imorgon.

Aa som sagt, idag har de inte hänt ett skit. Har lite planer för imorgon och helgen men man får se hure blir :D Det här va egentligen ett helt jävla ovärt inlägg men kände för att skriva:)

Men nu ska jag fokusera lite på matten... såå kul :) Aja hejdå /


 


Oo Kände att jag va tvungen att ladda upp en bild och
då blev det så klart på min söta lilla Lina. Faast hon
är lite kamerablyg..

Kommentarer
Postat av: L

haha sött! :D

2010-01-28 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0