19 Mars

J**la skitbussar här i denna stad. Klart man missade den idag när den var cirka 5 min för tidig. Verkligen så respektlöst mot oss lantisar som bor på landet och bara har TVÅ bussar att och med på morgonen.
Som idag t.ex. så missade jag den "sena" bussen som går 08.48 från min hållplats, var nästan vid hållplatsen vid 08.43 och då ser jag hur den åker iväg.
Så sjukt jä*la dåligt att åka så tidigt när det är den senaste bussen på morgonen också. Ifall jag ska till stan nu så måste jag vänta på 12 bussen, och då är det ju bara onödigt och åka till skolan.
FUCK YOU Eskilstunabussarna!
!"(@£$€
ARRRRG!

Kommentarer
Postat av: hermy

sv: hahha aaa det många som säger det till mig:_)

men vf skaffar du inte en egen blogg för det är typ bara du som bloggar här:=

2010-03-19 @ 09:22:41
URL: http://heeermela.blogg.se/
Postat av: jonsson

aja baja

2010-03-19 @ 09:35:59
Postat av: <3

erik, haha söt du är när du är arg älskling! ;)<3

2010-03-19 @ 14:36:47
URL: http://mpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0