25 Mars



Visste ni att jag har värdlens jävla flygfobi? Det är sant, verkligen hatar att flyga. Inte det att jag är höjdrädd, för det är jag inte, utan bara att sitta i ett flygande föremål hur högt som helst i luften. Har varit det sedan jag var tre år gammal då min mamma började gråta och massa på planet eftersom hon är likadan. Det påverkade mig så himla mycket så jag blev lika rädd.
Tror alltid att man ska störta när men t.ex. åker i en luftgrop, eller om flygplanet låter väldigt konstigt, eller när det kör väldigt fort när man ska landa så att det inte kommer hinna bromsa.

Ska verkligen försöka att få bort min fobi, väldigt svårt. Säger till mig själv att inget kommer hända, men min hjärna vill verkligen inte tro på det.
Undra hur det kommer gå när jag ska till Thailand om en vecka? Ska iaf ta två stycken sömnpiller så jag blir lite småkul och trött så jag knappt märker att vi flyger, eller ska jag kanske supa lite innan så jag är stupfull på planet?
Det verkar lite småkul, men man kanske typ öppnar någon nöddörr så att man flyger ut i luften då ist. Inte så bra!


Burrr, kalla kårar!



Kommentarer
Postat av: Joppe

bby du kommer överleva;)<3

2010-03-25 @ 20:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0