E' Snaart, tagga!

HUSH, snart åker jag fan till Thailand! Bara en månad kvar, dvs åker den 4:de april.
Ska bli så förbannat kul att åka dit, har ju aldrig varit där så de lär bli en upplevelse. Ska ju vara borta i 16/17 dagar också och bara ligga och steka i solen!
Någon som har varit i Thailand som typ kan ge lite "tips" om vad man ska göra och passa sig för så man är lite förberedd?
ÅH, snart såååå, men är flygrädd, och hoppas jag överlever, nej usch nu ska jag inte vara så!
-
Bild dit vi ska.

Kommentarer
Postat av: Moa(:

Tips: Freedom Beach, central festival!:) Sen om man gillar massage så är det jätte billigt och underbart(: Solen är SJUKT stark i Thailand, parasoll första dagen är ett tips:P Pruta som fan, dom går nästan med på allt, och ta inte med dig för mkt... Shoppa allt där!(: Då har du allt inför sommaren också;) Ta inte det första bästa, du kan få det billigare ngn annanstans:P Sjukt avis, ha det bäst och njut!(: Smaack:*

2010-03-05 @ 18:03:44
Postat av: jonsson

Åker du den fjärde mars? Shit, du åkte igår alltså? Fan najs, hur har du det?

2010-03-05 @ 22:04:50
Postat av: eriikkis:D

oooj nej, mongoo jag är, ska byta :D taaaaaaack för allt moa :D <3

2010-03-07 @ 12:04:08
URL: http://vigoreskilstuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0