11 Mars

Så där, hemma nu igen efter en heldag och då menar jag verkligen heldag i Romme. Det var askul verkligen, har fan inte åkt sen jag var 1.30, så de var verkligen en upplevelse.
Ramlade faktiskt bara EN gång i backen, för att det kom ett stup så att jag flög åt helvete. Och hur många gånger jag ramlade när jag stod stilla ska vi inte tala om....
Rätt slutkörd man är nu fan, ska nog lägga mig i min stora varma säng och bara lyssna på musik och relaxa, hur skönt låter inte de?
.
Slänger också upp några bilder från idag, var inte kapabel att ta så många kort, ni vet jag kan inte åka skidor och ta kort samtidigt, ingen bra kombination de där.
Mah homeboi
Charmig pöjk!
MAT!
the veiw from toppstugan, inzoomad!

Kommentarer
Postat av: guess!

HAHAHA, hoppas att du slog dig Erik! ;)

pusslove

2010-03-12 @ 11:38:27
URL: http://mpeterssons.blogg.se/
Postat av: guess!

HAHAHA, hoppas att du slog dig Erik! ;)

pusslove

2010-03-12 @ 11:38:56
URL: http://mpeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0