Time

Ojdå, har inte bloggat på ett tag. Men så mycket som händer hela tiden, man har lixom inte tid. Den där jävla skolan tar upp alldeles för mycket av min tid. Men skriver när jag har tid o kan:D bättre sent än aldrig som man brukar säga ;)

Har hänt en heeel del sen jag skrev sist och de är så pass mycket att jag inte har lust eller ork att ta upp allt. Men har ju varit party, jobb, skola, älskling och polare. Det är väl typ så mitt liv ser ut! I stora drag lixom ;) Och de där va ingen ordning på vad jag gör först!

Just nu mår jag faktiskt inte så bra.. tror jag börjar bli sjuk. Lite läskigt att det stog i mitt horoskop idag också:S konstigt att såna där saker kan stämma in rätt ofta.. Aa men jag ska väl spendera resten av min kväll framför tvn! Aja de va allt för mig / André     Duu erik min den där snygga andre namn grejen du gjorde har försvunnit?:O


Får bli en bild på mig o lina, orkar inte ladda upp någon annan:(
inte för att jag har så många bilder på den här datorn men ändå.

Kommentarer
Postat av: eriikkis:D

Du andre, vilken bild asså o ba försvinna :O kan fixa en ny om du vill ha? :D

2010-03-13 @ 00:01:03
URL: http://vigoreskilstuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0