9 Mars

Tråkiigt att vara sjuk, sitter här som en uppstoppad kanadagök och inte har något att göra. Vad ska man göra? Gå ut och njuta av solen? Njaae, blir inte direkt friskare av det, kanske psykiskt men inte fysiskt.
Så nej nu ska jag dunka HÖG musik och försöka få bort min migrän!
-
Åker snart till Romme också, känns som alla gör det just nu. Har inte åkte skidor på 5 år nu tror jag, och har inte heller varit i Romme så det ska bli en upplevelse.
Bajjjj       s.
Jag och Jonsson som avatarer, jag vet att jag är bra på o göra en avatar, så ni kan skita på er som inte tycker de ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

meeh, varför klippte du bort mig, jag kunde också fått varit avatar:(<3

2010-03-09 @ 14:49:59
Postat av: jonsson

ascoola

2010-03-09 @ 15:18:48
Postat av: eriikkis:D

förlåt, men det var så jobbiigt att göra EN, så orkade inte göra en till :(

2010-03-09 @ 17:30:59
URL: http://vigoreskilstuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0