Wazzzzzzup?!

Joppe här va, & jag gästbloggar på min bebis & andres blogg!;) Jag är den som vet ALLT smaskigt om våran lilla gulleplutt ERKI:* Det är förövrigt oftast jag som tar hand om honom när han full, jag vet alla han har haft sex med och strulat med, hahahaha, han är alltid happy, det vet väl alla iförsig!? Men det beundrar jag honom för! + att det är jag som är hans personliga stylist, haha det visste ni inte? Näää erik är en riktig lyxlirare som har personlig stylist!
Vi har varit bästa vänner i sisådär över 3 år, inte bråkat en enda gång & det tkr jag är ganska duktigt;) Just nu ligger min lilla pussgurka & mår jätte illa så jag måste nog ta hand om honom senare;( Vincent ger honom massa pussar, det hjälper nog! not..
Iallafaaaaaall, jag har lite insider tips om att erik kanske ska fixa en ny blogg med en ny medlem;) ojojoj då, haha vem är den nya medlemen då?;O nej hörni inte ens jag vet det! Vi får väla se!
Ikväll ska vi snacka massa SKIT för vi är värsta fjortisarna som inte har något annat att snacka om vettu, nej då, det var ett litet internskämt mellan mig o lilla jennie;) HAHAH men iaf vi ska ha värsta myskvällen och jag vet att alla är avis för att jag får spendera kvällen med den HETA, LÄCKRA, SEXIGA och BUSIGA erik!! Närå, men han är bäst!
Massa pussar från lilla mig, älskar dig Erik<3<3<3



Kommentarer
Postat av: eriik :DD <

hallå joppe, nu blir jag ju generad, sötis, älskar dig bästa vän<3

2010-03-26 @ 18:35:33
URL: http://vigoreskilstuna.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är mer än solklart att du bara vill skryta med det här inlägget

2010-03-27 @ 12:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0